Portfolio
Project
Social beheer InsideRotterdam
Ik vul de social media van InsideRotterdam en zorg op die manier voor een consequente online zichtbaarheid voor het magazine.
De klant
InsideRotterdam is dé ultieme stadsgids voor touristen, expats, zakenmensen en locals. Het 4-jaarlijkse tijdschrift staat vol met inspiratie voor activiteiten, restaurants, winkels en evenementen in Rotterdam.
Het doel
Het doel was om de social kanalen over te nemen en hier een vertaling te plaatsen van wat er in het tijdschrift te vinden is. Samen met de blogs op de website, Facebook & Instagram en het tijdschrift vorm je zo een herkenbaarheid op alle media.
Het resultaat
De Facebook en Instagram InsideRotterdam worden wekelijks gevuld met spannende activiteiten, smaakvolle gerechten en duurzame winkels. Daarnaast promoten we rond het uitbrengen van het laatste tijdschrift, InsideRotterdam éxtra met een kleine promotie door middel van advertenties.
Andere cases
Ik draaide een campagne waar we in 2 maanden 457 nieuwe volgers kregen en meer dan 100.000 mensen bereikt hebben! Lees meer over de opening van de nieuwste vestiging van IJscafe Danice.
Voor dansschool de Rode Sneakerz maakte ik een after movie van een dag vol workshops.